Klacht: fraude met mijn gegevens en toestemming

op 23 juni 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik had een abonnement bij vodafoon.Dit wilde ik verlengen met korting. Ik belde voor korting en de medewerkers zeiden dat dit enkel kon door een nieuw kontract af te sluiten. Later bleek, toen de oude abonnement stopgezet werdt en het beeld zwart was, dat er een nieuwe aansluiting moest worden gemaakt en ik dus effectief een maand geen internet enz zou hebben. Hier was niets over verteld . Ik heb daarom het abonnement acuut stopgezet door erover te bellen.
De telefoonmensen vaan fodafoon snappen het echter niet en hebben nogmaals het oude stopgezet. Ik heb hier vervolgens nog meerdere keren over gebeld , maar zonder succes ze bleven het verprutsen.

Nu heb ik een rekening gekregen, met bericht dat ze het bedrag voor komend jaar a 390 euro van mijn rekening gaan halen. Met het mandaat van mijn oude abonnement nog wel!!!!
Eerst maken ze er een potje van door abonnementen niet uit elkaar te kunnen houden die allen geannuleerd zijn. Maar als het om de factuur gaat …..schandalig!

Start datum hierboven is gewoon ingevuld daar ik geen contract heb

Ik verwacht excuses en dat de factuur verdwijnt.
Dit alles wil ik schriftelijk ontvangen, per telefoon vertrouw ik deze club niet meer.
Tevens wil ik bevestigd zien dat mijn gegevens worden verwijderd uit al hun bestanden en ik wil nadat dit afgerond is ook nooitmeer iets van ze hoden(ook geen reclame, aanbieden of anders iets)

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door GCK