Klacht: Fraude en valsheid in geschrifte door Rabobank (Bizner)

op 18 december 2012 over Rabobank in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bizner Bank (inmiddels rabobank) heeft in 2009 een aangetekende brief met handtekening retour verstuurd naar mijn oude vestigingsadres (geen correspodentieadres)

Deze brief is nooit ondertekend door mij. Rabobank weigert mij de handtekening te geven van de brief.
Contact met TNT gehad en TNT bevestigde mij dat er nooit een brief is verstuurd rond die periode naar dat adres.
Rabobank laat me wel een brief zien met aangetekend met handtekening retour.

Inmiddels heb ik een rechtszaak verloren en ben ik bijna failliet door de rabobank. Naar mijn klachten luisteren ze niet want het is al door de rechter besproken.

Gewenste Oplossing:

Als er volgens de rabobank wel een handtekening bestaat de handtekening zodat ik die persoon kan aanklagen die mijn handtekening heeft vervalst.

Ik heb ruim 15.000 eur aan rente en kosten moeten betalen (33% per jaar !!!).
Graag wil ik dat de rabobank meedenkt in een oplossing en inziet dat hier veel fout is gegaan.

Alle klachten die gemeld zijn door rudagoos