Klacht: Frank energie verkeerd berekend,

Djair Andrade op 21 februari 2025 over Frank Energie in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Let op! Mijn energieleverancier heeft mijn eindafrekening verkeerd berekend, waardoor ik €3000 te veel heb betaald. Dit komt bovenop de €100 die ik elke maand al betaalde. In totaal heb ik dus €4200 betaald voor energie die ik niet heb gebruikt. Controleer je eindafrekening goed, zodat je niet hetzelfde overkomt!

Pas op voor fouten in je eindafrekening! Ik had mijn energieleverancier gebeld om mijn gegevens te controleren, maar toch moest ik €3000 te veel betalen voor energie die ik niet heb gebruikt. Controleer je afrekening zorgvuldig!

Gewenste Oplossing:

er was geen goed communicatie en niet goed gecontroleerd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Frank Energie over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Djair Andrade