Klacht: Foutvermelding vertrekhal op digitale borden.

op 22 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Op 22-06-2016 wilde ik van Utrecht centraal naar Leerdam reizen met bus 85 richting Leerdam station. Aangekomen op Utrecht jaarbeurszeide vermeldde de digitale borden dat de bus zou vertrekken op vertrekhal G3. Deze vertrekhal is echter nog niet in werking en is mijn bus vertrokken van C10. Hierdoor heb ik mijn bus gemist en moet ik een uur langer reizen, waardoor ik mijn volgende verbinding naar huis ook mis.

Een schadevergoeding voor de misgelopen tijd.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Arriva

Heeft op 22 juni 2016 om 22:02 geantwoord

Beste,

Niet leuk om te lezen dat je langer onderweg bent geweest omdat op het station de haltes verkeerd werden aangegeven. Begrijpelijk dat je hiervan baalt. De situatie op Utrecht Centraal is momenteel inderdaad erg verwarrend voor onze reizigers.

Vanaf morgen 23 juni kunnen de lijnen 81-85-181-387-388-400-401 weer terug naar het Jaarbeursplein op de perrons G2, G3 en G4 en zal de situatie weer stabieler worden.

Verder vraag je om een vergoeding. Ik wil je adviseren om het formulier "Geld terug bij vertraging op onze website in te vullen http://bit.ly/1SEBfl1. Selecteer bij stap 3 'restitutieverzoek' en vervolgens 'geld terug bij vertraging'.

Excuses voor het ervaren ongemak!

^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Hyhu