Klacht: Foutmelding postcode

op 10 juni 2016 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb gisteren een bestelling gedaan bij de Zara, maar kreeg een foutmelding bij de betaling dat mijn postcode onjuist is. Na een aantal keren opnieuw te hebben geprobeerd doet het het nog steeds niet! Nu kan ik niet verder met m’n bestelling helaas

wanneer ik geen foutmelding meer krijg en mijn bestelling gewoon geplaatst kan worden

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Klarna

7 maanden geleden - Beste mevrouw/meneer, Naar aanleiding van uw bericht en uw e-mail naar hello@klarna.nl, heb ik u zojuist een e-mail met een inhoudelijke reactie toegestuurd. Voor verdere vragen kunt u altijd reageren op onze e-mail of rechtstreeks contact opnemen met onze klantenservice. Onze contactgegevens kunt u vinden via: https://www.klarna.com/nl/klantenservice. Fijn weekend! Groet, Loredana

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 27 juni 2016 om 13:56 geantwoord

Beste mevrouw/meneer,

Naar aanleiding van uw bericht en uw e-mail naar hello@klarna.nl, heeft mijn collega u een e-mail met alle rekevante informatie toegestuurd.

Wanneer u namelijk een foutmelding krijgt op postcode en u heeft nog niet kunnen kiezen voor Klarna als betaalmethode, betekent dit dat de webwinkel u hierbij kan helpen.

Daarom is het van belang dat u hierover contact opneemt met de webwinkel. In de e-mail van mijn collega vindt u alle contactgegevens van de webwinkel terug.

Een fijne dag gewenst.

Groet, Vera

Alle klachten die gemeld zijn door Cherdb