Klacht: Foutmelding 80710016

op 16 december 2017 over Sony in de categorie Electronica Merken

Vandaag probeerde ik na lange tijd weer aan te te melden bij Playstation Network. Eerder stuitte ik op het probleem dat inloggen niet meer mogelijk was. Ik ben er toen niet uitgekomen en heb het uiteindelijk naast mij neer gelegd. Nu wil ik een game-update uitvoeren, maar loop weer tegen hetzelfde probleem aan. Ik heb zelfs nieuw account aangemaakt, wat niet zo eenvoudig is bij de PS3. Dit, omdat mijn oude account niet meer werkte. Tot groot ongenoegen kreeg ik de foutmelding 80710016. Van alles geprobeerd. Van de Sony website wordt je niet wijs en eindigt telkens op een dood spoor. Op forums wordt er veel onvrede geuit door mensen die dezelfde melding kregen, maar een begrijpelijk oplossing is nergens te vinden. Het schijnt iets met het IP-adres te maken te hebben die zonder reden geblokkeerd wordt door Sony. Mijn internetprovider Ziggo kon mij helaas niet verder helpen. Ik sta dus nog steeds voor een gesloten deur van een supportafdeling van Sony die zich kennelijk flink heeft ingegraven. Nergens een nummer naar een helpdesk waar ik mijn vraag kan stellen. Moet ik het dan weer laten zitten? Ik ben radeloos en moet mijn kinderen wederom teleurstellen. Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

Ik ben tevreden als ik weer gebruik kan maken van de diensten die horen bij de aanschaf van een PS3.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sony

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sony nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stefan01