Klacht: Foutieve reparatie

op 22 augustus 2016 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een samsung galaxy s5 en deze heb ik op reparatiegestuurd door een kapot scherm. 60 euro eigen risico betaald en een nieuw toestel gekregen. dit nieuwe toestel was niet goed. schermrotatie deed het niet en het onderste gedeelte van mijn touchscreen werkte na een week al niet. deze zou ik opnieuw opsturen en zou weer een nieuwe krijgen zonder hier weer 60 euro voor te hoeven betalen.
vervolgens krijg ik een mail dat het buiten de garantievoorwaarden valt en dat ik hem voor ongeveer 250 euro kan laten repareren of gratis afstand kan doen van het toestel.
na veel bellen en klagen zonder resultaat en niemand die wist hoe ze me konden helpen kreeg ik na een tijdje ineens een mail dat mijn toestel klaar was en opgestuurd kon worden. dit tegen een bedrag van 36,40. Na al het gezeik was ik bereid dit te betalen en krijg vervolgens een toestel waar het scherm uit ligt en nog kapotter is dan hoe ik hem heb opgestuurd. ik heb nu dus 96,40 betaald en elke maand 10,95 voor anderhalf jaar lang en heb er werkelijk niks voor teruggekregen. ik ben nog nooit zo erg opgelicht door een bedrijf zoals deze.

Gewenste Oplossing:

ik krijg een nieuw werkend toestel en krijg de 36,40 teruggestort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 16 november 2016 om 10:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van de Straat,

Hartelijk dank voor uw bericht.

U heeft een vervangend toestel ontvangen welke niet na behoren functioneerde. Het toestel is aangemeld ter reparatie, bij binnenkomst werd geconstateerd door een monteur dat het toestel uit elkaar lag. Om deze reden is de garantie komen te vervallen en heeft u een prijsopgave gekregen.

U heeft gekozen om het toestel ONgerepareerd retour te laten komen tegen betaling van de onderzoekskosten à € 36,40. Het toestel is dus niet gerepareerd. U heeft een klacht ingediend bij het klachtenteam van ACE, hier is destijds aangegeven dat u een nieuwe schadeclaim kunt indienen.

Wij zullen dit niet onder de garantie oppakken.

Het spijt me u niet beter te kunnen berichten.

Met vriendelijke groet,
Wecare team Dynasure

Alle klachten die gemeld zijn door WoutervandeStraat