Klacht: Foutieve levering, slechte montage en late nalevering

op 05 december 2017 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Goedenmiddag,

bij Brugman Arnhem Zuid hebben wij nieuwe keukendeuren en handgrepen besteld voor een bestaande Brugman keuken. Alle tekeningen en afmetingen zijn door de verkoper opgestuurd. De keukendeuren zouden naadloos gemonteerd worden en je zou niks meer zie van de vorige keuken.

Op 29-11-2017 zou alles geleverd worden. Echter zijn er verkeerde handgrepen geleverd, is de koelkast deur een andere kleur en scheef gemonteerd, het lade kastje onder de oven valt eruit, de onderste plinten zij scheef gemonteerd en is de kruidenla niet geleverd. De wel geleverde deuren zijn gemonteerd maar niet naadloos.

Doordat er geen handgrepen op zitten moeten wij met onze voeten de kastjes open maken of met je vingers aan de onderkant het kastje openmaken. De pannenlade gaat nauwelijks open zonder greep. Je vinger en teen moet je gebruiken om hem goed open te maken.

De nieuwe levering komt nu pas op 21 december. Handgrepen kunnen wel eerder gemonteerd worden maar in de avonduren en weekend zijn zij niet beschikbaar. Dus kortom, 2 keer extra vrij nemen om hun fouten op te laten lossen. Eerst 10-12 weken wachten op je order en nu weer een maand op de nalevering.

Wij hebben aangegeven dat de keuken niet leefbaar is en het erg vervelend is dat wij de kastjes zo moeilijk open krijgen en door hun fouten alles nog langer moet duren. We hebben aangegeven dat de tweede levering te lang duurt en we op Artikel 6.3 we een schadevergoeding mogen aanvragen voor de geleden schade en zelfs de order mogen annuleren.

Echter werd ik door mevrouw Lieke van der Velden afgewimpeld met dat zij dit gewoon niet gaan doen ondanks dat zij dit wel in de voorwaarden hebben staan. Zij duwen de nieuwe productie er gewoon doorheen dat je geen keus hebt.

Zelfs een bevestiging op een verstuurde email wat allemaal gerepareerd moet worden krijg je niet. Ik heb gevraagd wat zij vond van het geleverde werk op de foto’s maar Lieke vertikt het om daar antwoord op te geven.

Ze vond zelfs dat ik alleen maar onder de order uit probeer te komen. Zo gaan zij dus met klanten om.

Met vriendelijke groeten,

Arnes Hadzikadunic

Wij zijn pas tevreden na het oplossen van alle mankementen in de keuken en we een schadevergoeding krijgen voor het weken lang leven in een niet leefbare keuken.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

9 maanden geleden - Beste meneer, mevrouw, Dat is een heel vervelende situatie voor u, excuses hiervoor. Ik heb de klacht opgepakt en er wordt hierover zo snel mogelijk contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Twan Dekker - Brugman Keukens & Badkamers

Reactie van de melder van de klacht Ahadzika1

9 maanden geleden - Dat heeft dezelfde persoon ook al op de Facebook chat gezegd op 24-11-2017. Ik moest er daarna weer zelf achteraan bellen.

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

9 maanden geleden - Beste meneer/mevrouw, Wij hebben uw klacht opgenomen, er wordt echt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Mariska de Wit - Brugman Keukens & Badkamers

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 18 december 2017 om 16:31 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Inmiddels hebben we begrepen dat er contact met u opgenomen is vanuit onze afdeling klantenservice. Hierbij is er een afspraak gemaakt voor een monteursbezoek op 23 december aanstaande waarbij de openstaande service opgelost zal worden.

Mocht u nog vragen hierover hebben dan verzoeken wij u om zeker contact met ons op te nemen.

Mariska de Wit - Brugman Keukens & Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door Ahadzika1