Klacht: Foutieve ”Lekker Weg” bonnen uitgegeven

op 09 augustus 2017 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Laatste 2 ”Lekker Weg” cadeaubonnen ontvangen.
Nu wilde ik deze afgelopen verzilveren, enkel bleek de bon niet te zijn geactiveerd door de medewerker bij de verkoop ervan.

Na meerdere malen contact te hebben gezocht met HEMA, kreeg ik het antwoord dat HEMA inderdaad kon zien dat deze bon betaald is, enkel kan de activatie van de bon alleen plaatsvinden d.m.v. een (betalings)bewijs.
M.a.w, de fout wordt door erkend, enkel moet de klant bewijsmateriaal aanleveren, om de bon alsnog te activeren. Voor mij is het niet meer te achterhalen van wie ik deze bon heb ontvangen (tijdens housewarming) en hoe deze persoon heeft betaald (contant of per pin).
Dus eigenlijk kan ik nu door een fout van HEMA mijn bonnen weggooien, aangezien ze niets meer waard zijn nu.

Dit lijkt me de wereld op zijn kop, en is in mijn ogen pure oplichting.

De bon an sich is voor mij niet eens meer het belangrijkste.
Het meest kwalijke vind ik de opstelling van HEMA tijdens deze dit issue.
Dit is voor mij dan ook een principe kwestie geworden, en ik zou tevreden zijn wanneer HEMA enige vorm van coulance laat zien in deze.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Verhagen013