Mijn Klacht:
Afgelopen vrijdag mijn nieuwe laptop opgehaald bij CoolBlue. Via de mobiele website werd de versie met 32GB RAM-geheugen aangeboden voor €2.199,-. De versie met 16GB RAM stond online voor €2.399, waardoor ik uiteraard de betere versie heb geselecteerd – deze stond immers voor een lagere prijs online. Bij constatering dat de geleverde versie de 16GB versie betrof, terwijl ik de 32GB-versie had besteld, stelde de medewerker van CoolBlue Den Haag dat hij de laptop kon innemen als ik het hier niet mee eens was.
Contact opgenomen met de klantenservice van CoolBlue, maar deze stellen dat ik het verkeerd interpreteer, en dat ik wel degelijk de 16GB-versie heb besteld. Een screenshot bijgevoegd ter illustratie aan de klantenservice, maar deze geven nul op rekest en bieden me aan 200 euro meer te betalen voor de gewenste versie. Verder voert men geen gedegen onderzoek uit – de laptop wordt nog steeds voor de – in CoolBlue’s ogen – foutieve prijs aangeboden.
Hierbij de foto:
https://photos.app.goo.gl/ZLConMMphxMs54798
Ik had de indruk dat CoolBlue klantgerichtheid hoog in het vaandel had staan en ik bestelde er graag, maar zal zonder redelijke oplossing graag een omweg nemen naar (vaak goedkopere) concurrenten.
Gewenste Oplossing:
Een redelijke en billijke oplossing. Het zou netjes zijn geweest als de laptop conform de specificaties zou zijn geleverd voor de geadverteerde prijs.