Klacht: Foutieve informatie op de internetsite

op 11 juli 2016 over Indesit in de categorie Electronica - Wasmachines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op de internetsite van Indesit.nl staan kosten van een telefonisch gesprek met klantenservice vermeld: 15 cpm.
Daadwerkelijk kosten zijn 70cpm, het is verschil van 55cpm!!! Voor een gesprek met klantenservice van ongeveer 14 minuten ben ik meer dan 10 euro kwijt!

Gewenste Oplossing:

Is Indesit bereid om deze verschil in de kosten te vergoeden en foutieve informatie op hun site te corrigeren?

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Indesit

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Indesit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dafna