Klacht: Foutieve info

op 26 september 2016 over 9292 in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik en mijn broertje zijn zondag 18 september naar Zwolle gereisd en we zouden de laatste trein, een sprinter die normaal naar Amsterdam rijdt, maar vanwege het tijdstip(’s nachts) nog maar tot en met Lelystad, terugnemen naar huis, Dronten. Echter, toen wij op het station stonden te wachten, werd ons verteld dat er geen treinen meer die kant op zouden gaan. Wij hebben toen een taxi moeten nemen van 40 euro om weer thuis te komen(80 euro in totaal).

Gewenste Oplossing:

Graag zouden wij ieder 40 euro ontvangen van de taxikosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 9292

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 9292 nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door 9292 in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat 9292 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

9292

Heeft op 29 september 2016 om 09:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door alexanderpatch