Klacht: Foutieve gegevens op het bord

op 06 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste heer/mevrouw,

Vandaag, vrijdag 6 oktober 2017, om 14:40 kwam ik aan bij het busstation korevaarstraat in Leiden. Op het bord van het busstation stond ineens gemeld dat mijn mogelijk bussen pas gingen om 14:56 en 14:53. Ik was expres vroeg naar de bus gelopen zodat ik makkelijk mijn trein op station Leiden Lammenschans kon halen om 14:56. De busreis zelf is namelijk maar 4 minuten. Met enige ergernis ben ik rennend naar het station gegaan terwijl ik een zware koffer meehad. Tot overmaat van ramp reden plotseling mijn twee mogelijke bussen (bus 400 en bus 4) toch langs mij heen. Waarom wordt op uw borden verkeerde informatie verstreken? Dat een bus niet perfect op tijd rijdt, prima. Zo werkt openbaar vervoer nou eenmaal. Maar dat mij door de vervoerder vervolgens valse informatie wordt gegeven accepteer ik niet.

Gewenste Oplossing:

Ik verwacht dat mij wordt uitgelegd waarom de verkeerde informatie werd verstreken en wat hier aan gedaan kan en gaat worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door LeidenLaw