Klacht: Foutieve bonnen

op 29 juni 2019 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Ik kom al bijna 25 jaar bij de Dirk (voorheen Bas).
De laatste maanden heb ik de helft van de keren dat de bon niet correct is. De kortingen worden niet goed berekend op de bon. Vroeger was dat zelden zo, misschien 1 op de twintig keren. Nu echt 1 op de 2 keer.
Ik kijk de bon thuis na en wil dat eigenlijk ook niet doen in de winkel. Want dan moet ik voor 80 cent of een euro de cassière weer lastig vallen, daar heb ik geen zin in en zou ik mij voor schamen.
Wel dien ik hierbij een klacht in dat ik de laatste maanden meer dan 10 keer een foutieve bon heb ontvangen.
Ook liggen er vaak zaken die helemaal niet in de aanbieding zijn in een vak met aanbiedingen en aanbiedingsprijzen. Je moet dan echt goed kijken dat je niet zomaar het product pakt uit de bak, omdat de aanbieding dan niet op dit product slaat. Je kan dus niet vertrouwen op de aanbiedingsborden.
Dat is echt niet goed en omdat dit structureel is en altijd in mijn nadeel, zie ik dit ook als een soort oplichting.

Als er sporadisch een foutieve bon is. Dat kan altijd gebeuren. Maar als het structureel voor komt, zoals nu, dan is dat echt fout beleid.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dirk van den Broek

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dirk van den Broek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rexwin