Klacht: foutieve afrekening

op 26 april 2017 over Firefly autoverhuur in de categorie Verhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,
op 22/02/2017 huurden wij een auto (online geboekt).
De kostprijs , zoals beschreven op het ondertekend document in bijlage, was 119 euro all in. Wij betaalden reeds 37,07 euro vooraf bij boeking.
Zoals afgeproken hebben wij de wagen ingeleverd met volle tank.

Via de mastercard is er echter een bedrag afgehouden van 179,96 euro ipv de voorziene 119 euro…

Mvg, Celine Vandeursen

Gewenste Oplossing:

Graag terugstorting van het teveel aangerekende bedrag: 60 EURO

Wij komen 3x per jaar naar San Juan de los Terrerros , en wij huren iedere keer een wagen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Firefly autoverhuur

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Firefly autoverhuur nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door EURSENC