Klacht: Foutief fotoboek

op 17 december 2017 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste
Ik heb een fotoboek besteld bij hema op de korenmarkt in gent en de cover was juist maar toen ik het opendeed zag ik dat de binnenkant niet mijn foto’s zijn…
Dit is een opdracht voor school dat ik tijdig moet indienen.
De werknemers in de winkel zijn zeer vriendelijk geweest en hebben er voor gezorgd dat ze mij zeker gaan bellen vanaf het juiste exemplaar binnen is.
Maar dit vind ik niet kunnen. Dit betekend ook dat de persoon van deze foto’s waarsschijnlijk mijn foto’s in haar fotoboek gaat krijgen en dat is niet de bedoeling.

Gewenste Oplossing:

Ik ga tevreden zijn als het fotoboek volgende week zo snel mogenlijk terug in de winkel is en als er dan geen fouten in staan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nel Van Der Vurst