Klacht: Foutief adres

Ilusioa op 02 juli 2020 over zooplus.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

De tijdlijn:
Op 23 juni heb ik een bestelling naar mijn eigen adres geplaatst.
Op 25 juni heb ik een bestelling geplaatst en als donatie naar een kattenasiel laten verzenden.

Mijn eigen bestelling van 23 juni voor mijn eigen kat is helaas door DHL zoekgeraakt. Hier deed zooplus.nl niet moeilijk over en ik kon kiezen tussen een nalevering of terugstorting van het geld. Tot zover was de klantenservice super! Ik heb gekozen voor nalevering, aangezien ik de producten nodig heb. Zooplus.nl heeft voor de nalevering echter het adres van het kattenasiel gebruikt en stuurt me nu van het kastje naar de muur, zonder excuses. Ze geven als verklaring dat het systeem automatisch het laatst gebruikte adres pakt. Dit kan ik begrijpen, maar het is toch logisch dat wanneer ik de vermiste bestelling heb geplaatst op mijn adres, de nalevering niet opeens naar een adres moet. Ik kan als klant niet van te voren raden dat het systeem alles door elkaar gooit. Ik moet het zelf maar oplossen met DHL, maar DHL geeft aan dat alleen de afzender een adreswijziging kan doorvoeren. Inmiddels is het te laat en ligt het pakket bij een afhaalpunt. Dit was de enige oplossing om te voorkomen dat het pakket van €100 bij vreemde mensen/het asiel geleverd zou worden. Echter was het alleen mogelijk om een afhaalpunt te selecteren bij het foutieve adres in de buurt. Nu wil ik best een uur rijden om een pakket op te halen (wat eigenlijk ook al te gek voor woorden is), maar zojuist te horen kregen van het pakketpunt dat ze me het pakket niet zullen meegeven aangezien de naam op mijn identiteitsbewijs niet overeenkomt met de naam op het pakket.

Nalevering door zooplus.nl op het juiste adres, of stornering van het geld.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over zooplus.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over zooplus.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ilusioa