Klacht: fouten met afsprakenplannen via de klanten service, en verkeerd modem gestuurd.

op 15 oktober 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Er waren twee afspraken gepland ivm verhuis. in mijn nieuwe woonsituatie ligt een glasvezel aansluiting, en er moet dus een kabel worden getrokken van de kelder naar de 1e verdieping. op vrijdag 14 oktober zou de storingsmonteur komen voor de kabel en op woensdag 19 okt zou de installatie monteur komen voor de aansluiting. Vrijdag komt de verkeerde monteur. waardoor er dus opnieuw andere afspraken gemaakt moeten worden. heel erg vervelend, want ik moet dus iedere keer vrij nemen.
Nu heb ik iedere keer via de klantenservice dames aan de lijn, die er absoluut geen verstand van hebben, en ik dus iedere keer een uur in de wacht hang, omdat ze het moeten navragen.
De afspraak van dinsdag 18 oktober staat wederom verkeerd ingepland. deze moet echt na de middag. ik ben bezig met een verhuizing, en heb geen tijd en energie om iedere keer weer te gaan bellen.

Afspraak van Dinsdag 18 oktober naar na de middag.
Een ander modem want, ik begreep ook dat ik een verouderd modem heb gekregen, waarbij ook geen steun in de doos zat (open doos)
En doordat ik nu voor 4 dagen met mijn werktijden heb moeten schuiven, en dus veel tijd verloren ben, waarvan "echt" de fout bij jullie ligt, door verkeerd invoeren in het systeem. verwacht ik dat de extra kosten van de storingsmonteur worden kwijt gescholden.
Ik hoop eigenlijk dat het volgende week wel meteen goed in orde wordt gemaakt.

Alle klachten die gemeld zijn door Lucas-411