Klacht: Fouten in camel sigaretten

op 19 januari 2014 over Camel in de categorie Sigaretten

Geachte, Ik rook nu al een zeker een 1,5 de donkerblauwe pakjes camel activate sigaretten. Door in het balletje te knijpen krijg je een menthol smaak aan de sigaret. NU heb ik dit al een aan tal keer mee gemaakt dat er geen balletje in zat. Ik het hier echter nog nooit eerder melding van gemaakt maar omdat het steeds vaker voorkomt vond ik het eens worden om er toch maar een een melding/klacht voor in te dienen. Ik Ben ook wel eens overgestapt op ander maar ik vond dat geen fijne sigaretten.

Welke oplossing voor deze is iets om samen uit te komen

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Camel over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Camel in behandeling genomen

Bericht van Camel

3 jaren geleden - Wij hebben de consument een mail gestuurd met het verzoek ons de bewuste sigaret met verpakking naar ons toe te sturen zodat wij deze kunnen laten onderzoeken.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Camel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Camel

Heeft op 23 januari 2014 om 14:59 geantwoord

We hebben de klant gesproken en hadden de klacht graag verder in behandeling willen nemen maar dit bleek niet mogelijk omdat het betreffende pakje & sigaretten niet retour gestuurd kunnen worden door de klant. Wij hebben de klacht wel bij ons geregistreerd. De klacht is op opgelost gezet om deze af te kunnen sluiten. De melder is hierover geïnformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door bloodelf