Klacht: foute ticket gekregen. direct gemeld, toch niet geholpen

op 08 oktober 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik bestelde naar aanleiding van een Hema mail twee kaarten voor het Margriet Winterfestival. Via een scroll-menu moet je een datum kiezen, anders krijg je 19 november. Ik wilde 23 november, maar kreeg toch de 19e. Ik heb direct gebeld en gemaild, ben naar andere partijen doorverwezen die weer terugwezen naar Hema. Daar gaven ze niet thuis: eenmaal betaald is volgens hun regels onherroepelijk gekocht. Dat consumentenregels aangeven dat bij een kennelijke fout herstel mogelijk moet zijn geldt blijkbaar niet voor de Hema.
Ik zit met voor mij onbruikbare tickets, een strop van 42,50, en bovenal met een groot gevoel van ergernis, dat ik inmiddels met anderen gedeeld heb. Mocht dit nog opgelost worden, dan zal ik dat uiteraard ook delen.

Gewenste Oplossing:

terugname van de tickets, of omruilen voor tickets voor 23 november

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mevrouw de Zoete