Klacht: Foute rekeningen

op 31 januari 2014 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Deze week een bestelling gedaan en een vorige betaald, nu bleek ineens dat ik een rekening uit 2013 van oktober nog moet betalen. Dit is de tweede keer dat ze er over beginnen.
Hier een paar weken geleden al mailcontact over gehad en ik kreeg gelijk dat het betaald was. Ik heb zelfs mijn bankafschriften gekopieerd van alle betalingen en nu beginnen ze weer over een allang betaalde rekening. Ik weet niet welke medewerkers daar nou zitten te slapen, want helder zijn ze echt niet.

Gewenste Oplossing:

Dat ze hun administratie eens goed op orde houden en mijn geld van laatste besteling die door hun is geblokkeerd weer terug storten!En mijn gegevens gelijk uit hun klantenbestand wissen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb Bonprix een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Birte

3 jaren geleden - Deze klacht is opgelost, maar het blijkt dat ze dan een volgende keer weer dezelfde fout maken, het is me nu drie keer over komen.

Alle klachten die gemeld zijn door Birte