Klacht: foute reclame

op 10 juli 2012 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik wil een schiderij kopen van een bhoeda in het betrefende
vak vind ik mijn schiderij er staan er 10 in het vak twee
ander motiefen en 8 met het motief dat ik wil.op het prijskaartje voor het vak staat op is op sale.
45.00
kom dan bij de kassa en dan blijkt hij 79.00 te
kosten.toen zei ik dat het voor het vak duidelijk staat
aan gegeven 45.00 dit bleek alleen voor de twee voorste
te gelden.dit moeten zei zo neer te moeten zetten van het hoofdkantoor ik vind dit toch wel misleiding.
ik heb deze klacht ook gemeld bij de klantenservice
deze melden mij dat het niet leuk is maar dat de kassa prijs bindend is.

Gewenste Oplossing:

het betreffende schiderij megeven voor de prijs die er voor staat en het vak dan veranderen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door fcbuys