Klacht: Foute prijzen op de website

op 12 juli 2016 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

wij hebben op 27-6-2016 met meerdere gezinnen een ski vakantie geboekt naar oostenrijk wij helemaal blij leuk hotel gratis skipas leuke prijs iedereen blij………………… volgende dag berichtje van sunweb dat er een fout is gemaakt en dat de skipassen er nog bij komen?????? dus mijn vakantie is in 1 dag tijd ineens 1000 euro duurder vraag je of er iets gedeeld kan worden zeggen ze nee want artikel weet ik veel zegt dat ze dat mogen omdat de prijs op de website niet goed was dan zeg ik hallo sunweb niet echt klantvriendelijk

als sunweb met een leuke vergoeding komt om de pijn te verzachten 1000 euro duurder is wel heel veel centjes

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 12 juli 2016 om 18:45 geantwoord

Beste meneer Kampers,

De reissom heeft helaas verkeerd op onze website gestaan. Wij mogen de boeking herroepen binnen 24 uur de dag na aanvaarding. Deze werkwijze hanteren wij volgens de ANVR voorwaarden (zie artikel 5, lid 2).

De ANVR-voorwaarden kunt u nalezen via onderstaande link:

De boeking is aangepast naar de juiste reissom. Wij hebben u de mogelijkheid gegeven om de vakantie binnen 3 dagen te annuleren. U heeft ervoor gekozen om de boeking te laten staan. Wij kunnen u helaas geen compensatie geven.

Team webcare Sunweb

Alle klachten die gemeld zijn door kampertje22