Klacht: foute omboeking van een vlucht

op 28 april 2017 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

LS,
Op 9 februari ontving ik van u een mail.
Dit betrof een omboeking van vlucht KL 1592 op 27 april j.l.om 17:25
vanaf Bologna naar Amsterdam.
Het werd volgens uw mail de KL 1584 van 13:05.
Bij aankomst op het vliegveld om 10:30,zagen we tot onze verbazing dat we geboekt stonden voor de vlucht KL 1592 van 17:25.
Met veel soebatten heb ik dit ter plekke laten wijzigen en zijn we alsnog vertrokken om 13:05 KL 1584.
Graag uitleg en compensatie voor dit ongemak!
Tevens verwonderde het ons dat op de vlucht niet wordt rekening gehouden met vegetariers voor de snack! Apart bestellen van te voren,kan niet op zo een vlucht zei ons de stuwardess.
Graag uw reactie op thurlie@gmail.com
Met vriendelijke groet,
Familie Derksema-Evers

Gewenste Oplossing:

Betere communicatie naar klant en systemen combineren!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Arthur Derksema