Klacht: Foute informatie

op 29 augustus 2016 over Phone House in de categorie Telecomwinkels

Heb in maart v het eerst een abonnement afgesloten,wilde tel kopen maar na twee uur advies en informatie verzekerde hij mij tele 2 alles onbeperkt ook internet dat zou vertragen als het bijna op was.Heb wel tien x gevraagt dus je weet zeker ik altijd internet heb en nooit een euro meer hoef te betalen,echt waar anders vertel ik dat u niet.Nu blijkt er gewoon fout advies is gegeven en gewoon ik helemaal geen vertraagd internet heb dus vind dit gewoon triest blijkt zelfs tele 2 in 2015 al dat niet meer had werd me verteld ik naar winkel moest gaan hun dat op moeten lossen maar er word gezegt de mnr op vakantie wat al belachelijk is kan zelfs zo zijn hij daar niet meer werkt vind het heel slecht v zoon zaak en wil gewoon een contract wat hij me aanbood niks meer en niks minder.

Wil hebben wat mij toegekend is anders gewoon contract ontbinden wil vertraagd internet en zoon zaak hoord dit op te lossen als een medewerker op vakantie is was overigens een hele aardige man die leek veel verstand te hebben en echt mij over de streep moest trekken maar helaas voel me besodemieterd ook al dacht hij dit nog zo was is het foute informatie een fout abonnement die niet geeft wat hij vertelde

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Phone House

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Phone House nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hansvanputten