Klacht: Foute bestelling bij H&M, vermiste pakket en foute retourzending

op 27 augustus 2016 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Onlangs heb ik de onderstaande mail gehad en reactie, al 3 keer gebeld hierover. Ik heb 20 mails ontvangen zie printscreen dat mijn retourzending ontvangen is. Dit is al de 4e keer dat er wat mis is met mijn bestelling (2 keer is hij helemaal niet thuis bezorgd maar stond dat wel in de track and trace en is het zomaar naar H&M weer retour gezonden, HM deed alsof er niks aan de hand is en laat mij wel daarover kosten betalen, 1 keer is mijn retour pakket OPEENS verdwenen en nadat ik bewijs hierover lever is hij OPEENS gevonden). Ik ben het echt zat met HM.

Ik krijg 20 mails dat mijn retourzending is ontvangen, kijk ik op de site of het in orde is missen er weer tig dingen. Ik ben het hier absoluut niet mee eens en ga dus ook NIET betalen voor iets wat ik niet heb. Ik heb verkeerde dingen ontvangen en er misten artikelen. Het pakket zelf kwam ook na 6 dagen en als ik mails stuurde met de vraag waar mijn pakket is wist niemand er antwoord op omdat dat onbekend zou zijn, vervolgens zou het pakket bij mij bezorgd worden bij mij THUIS, maar werd hij op een afhaalpunt bezorgd die ik dus ook zelf moest gaan halen. Hiervoor had ik ook POSTNL gebeld en gevraagd weer kosten gemaakt, en zelf moeten uitzoeken waar het pakket was.
Ik heb een pakketje besteld bij H&M die weer bij het afhaalpunt ligt die ga ik direct retour sturen want dit is werkelijk dramatisch. Het is onbetrouwbaar wat via rembours bij HM te bestellen want het gaat geheid mis.
Nogmaals ik heb aan de bezorger bij het afhaalpunt 114,10 euro betaald. De artikelen die ik besteld heb en gehouden heb hebben een waarde van : 62.92 euro ik had een kortingscode van 5 euro dus in totaal 57.92 euro dit kan verwerkt worden met het door mij contant betaalde bedrag. Het overige bedrag wil ik retour gestort krijgen op mijn rekening dus de 56.18 euro. Zie hieronder lijst met artikelen die ik gehouden heb:

Tricot top zwart 4.99 91-9769
Top met pointelledesign 5.99 18-1370
Blouse met lange mouwen 14.99 92-6924
Tricot top grijs 4.99 91-0198
Tricot singlet van linnen 7.99 87-6233
Off the shoulder jurk 5.99 85-1575
De set van 4 hipsters 9.99 92-2935
De blazer 7,99 89-0718

Ik vind het echt niet kunnen dat dit misgaat ik hierover moet bellen en mailen en er niks gedaan wordt. Ik heb vandaag om 13:12 weer gebeld met Chadiya hierover. Dit kan echt niet dat je als klant als een politieagent alles moet zitten nalopen daar heb ik geen zin en tijd voor. Al die telefoontjes met POSTNL en HM zijn niet gratis. Ik hoor hier snel over en wil dat dit in orde gemaakt moet worden. In ieder geval ga ik hier niks meer bestellen de punten houd ik wel voor als ik eventueel in de winkel wat aanschaf. Ongelooflijk slechte service.

Ik heb de volgende artikelen gehouden zie onderstaand:
Tricot top zwart 4.99 91-9769
Top met pointelledesign 5.99 18-1370
Blouse met lange mouwen 14.99 92-6924
Tricot top grijs 4.99 91-0198
Tricot singlet van linnen 7.99 87-6233
Off the shoulder jurk 5.99 85-1575
De set van 4 hipsters 9.99 92-2935
De blazer 7,99 89-0718

Ik ga dan ook alleen hiervoor betalen. Ik heb rembourskosten betaald 114.10 De artikelen die ik besteld heb en gehouden heb hebben een waarde van : 62.92 euro ik had een kortingscode van 5 euro dus in totaal 57.92 euro dit kan verwerkt worden met het door mij contant betaalde bedrag. Het overige bedrag wil ik retour gestort krijgen op mijn rekening dus de 56.18 euro. Ik ga hier ook niks meer bestellen eer dit opgelost is en ik in het vervolg duidelijke bevestiging heb van mijn pakket, en track and trace code.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door H&M in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat H&M een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

H&M

Heeft op 30 augustus 2016 om 16:14 geantwoord

Hallo,

Vanuit de H&M Klantenservice hebben wij vandaag telefonisch contact opgenomen met de klant om onze excuses aan te bieden. Helaas was de klant telefonisch niet bereikbaar. Wij hebben daarom contact gehad via de e-mail.

Er was inmiddels al contact geweest met onze klantenservice. De geretourneerde items zijn als retour verwerkt. Voor het ongemak hebben we een kleine attentie aangeboden.

Mochten er dergelijke vragen zijn met betrekking tot retourneren, neem dan gerust contact op met onze eigen H&M Klantenservice. Wij helpen jou dan graag verder.

H&M Klantenservice

Je kunt ons bereiken op:
Maandag t/m vrijdag van 8.00 - 21.00 uur
Zaterdag en zondag van 9.00 -17.00 uur

Telefoon: 0900 - 1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax: 0900 - 0401059
E-Mail: klantenservice.nl@hm.com

Shop around the clock.
www.hm.com 24 hrs open

Alle klachten die gemeld zijn door krna