Klacht: foute aflevering?

op 27 juli 2016 over Telegraaf Aanbiedingen in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 27 mei 2016 heb ik uit de telegraaf webshop / dagaanbieding inkt- cartridges gekocht. Nu ik deze vandaag wil instaleren blijken het verkeerde te zijn. Mijn schuld of degene die de verpakking gereed maakt, ik heb geen idee.Maar ik zit nu me de verkeerde cartridges..
Wat kan ik doen? Kunt u mij een oplossing aanbieden? Omruilen misschien?

Gewenste Oplossing:

Wat kan ik doen? Kunt u mij een oplossing aanbieden? Omruilen misschien?

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telegraaf Aanbiedingen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telegraaf Aanbiedingen nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf Aanbiedingen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf Aanbiedingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf Aanbiedingen

Heeft op 09 augustus 2016 om 14:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van der Steen,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat u de verkeerde cartridges heeft ontvangen.

Bij uw bestelling zien wij dat u het volgende heeft besteld:
Optie 31: Brother 2xLC123bk + LC123cmy (5-pack)

Heeft u wel de juiste keuze gemaakt?

Kunt u een foto van de cartridges naar ons opsturen: info@groupdeal.nl
Wij hebben een foto nodig om u verder te kunnen helpen.

Graag ontvangen wij de foto.

Met vriendelijke groet,
Team GroupDeal

Alle klachten die gemeld zijn door ted8steen