Klacht: Fout op fout op fout qua bestellingen

op 25 mei 2016 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 2 mei kon ik beginnen met mijn badkamer mbv een goede zzp-er die we zelf ingehuurd hebben
Foutbestelling 1 Ontdekt op 6 mei Een dubbele douchkop.
Foutbestelling 2: Een te grote badwand
We brachten op 6 mei de spullen terug kregen het geld terug en bestelden een badwand van 70. Dit was niet nodig 75 was op voorraad en voldeed ook. Wij zijn leken mijn man en ik en weten niet dat 4 cm niet meedoet in omklappen. Onze zzp-er heeft gekeken bij Hornbach Kerkrade en adviseerde ons de Tahiti de Luxe, zodat wij geen nattigheid hebben en hij die in ieder geval kon monteren.
Ik was boos konden ze niet meeveren. Mijn man praatte beter en we konden de bestelling annuleren, maar moesten wel weer rijden, terwijl we het druk hebben om die €40,= aanbetaling terug te krijgen.
Op de laaatste geplande dag van de verbouwing bij de laatste doos die uitgepakt werd bleek de maat van de wastafel 91 te zijn ipv 61.
Toen werd de stress bij mij heel groot, weer bellen. Weer een vrije dag die dag waarop het allemaal af zou komen. Je weet niet waar het ligt. Ik zoek me een ongeluk. Geen vertrouwen meer in Hornbach. Het internet afgezocht naar een andere passende wastafel bij een ander bedrijf is natuurlijk niet te vinden. Tijd, tijd , en nog eens tijd verspild. De tijd is mijn kostbaarste bezit, want ik werk 32 uur per week. Dit gaat gewoon door voor mij. Ik zou jullie een claim aan de broek willen smeren voor immateriele schade en met name reiskosten.
En nu komt de grootste blunder

Fout nr 4
Er zou een spoedbestelling worden geplaatst voor de wastafel en wonder boven wonder hij stond klaar bij jullie op weer een vrije dag, zaterdag 21 mei. Ik wilde die bakken persoonlijk omruilen op zondag of zo, maar mijn man zei dat onze zzper toch tot dinsdagavond bezet was. Laten ze hem maar brengen, maken inderdaad een afspraak voor vanmorgen woensdag 25 mei en tatata….. Er wordt om 9.09 uur gebeld met de mededeling dat er een verkeerde wastalel klaarstond voor een andere klant. U begrijpt dat mijn vertrouwen tot een nulpunt gezakt is in jullie bedrijf. Durft Cindy van Geleen ook nog te zeggen : Ik bel u vandaag nog terug. Tot hoe laat was de winkel nog eens open?

Carla van Geleen heeft de drie foute bestellingen gedaan
Peter Smeets heeft het allemaal nog eens met ons doorgenomen. Hem viel ook niks op. Peter Smeets ging over de fouten te gemakkelijk heen en bood niet eens excuses aan.

En wij zitten met de gebakken peren .

Gewenste Oplossing:

Als morgen de goede wastafel geleverd wordt of eigenlijk vanavond.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

Bericht van Hornbach

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw Van den Nieuwenhof, Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Klantvriendelijk- en tevredenheid staat bij Hornbach hoog in het vaandel en wij betreuren dan ook dat wij niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Uw klacht hebben wij doorgestuurd naar het management van onze Hornbach vestiging in Kerkrade om uw klacht in behandeling te nemen. Hopende u voor dit moment voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Hornbach Nederland Bouwmarkt BV

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hornbach

Heeft op 10 februari 2017 om 10:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Familie P Nieuwenhof van