Klacht: Fout op fout op fout op fout op fout op fout…

op 19 mei 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Al vanaf het eerste moment had ik gedonder met Ziggo (december 2013). Slecht signaal, mediarecorder levering duurde erg lang, een aansluiting krijgen duurde erg lang en ik werd slecht op de hoogte gehouden van alles. Maar na een paar maanden wachten werkte alles goed. Tot de fusie met UPC. Daarna werd het signaal superslecht. Inmiddels is het volgende gebeurd:

– Meerdere monteurs zijn er geweest
– De coaxkabel is vervangen
– De mediarecorder is vervangen
– Na een paar maanden zou die weer vervangen worden door een andere mediarecorder. Nog steeds storingen.
– WEER zou de mediarecorder vervangen worden. Ze stuurden een ontvanger. Teruggestuurd, er zou deze keer een mediarecorder worden opgestuurd
– Na lang wachten kwam deze. Beschadigd en wel. Weer teruggestuurd. Er zou een onbeschadigde worden opgestuurd
– Er werd WEER een ontvanger gestuurd. Geweigerd aan de deur en gebeld. Er zou een mediarecorder worden gestuurd.
– Dat was meer dan twee weken geleden. Nog steeds niets in huis. Ondanks talloze berichten (zelf werd ik totaal niet op de hoogte gehouden door hen) zit ik nog steeds te wachten

Ook nog twee stunts:

Na de eerste verkeerd gestuurde ontvanger opperde de medewerker van Ziggo dat ik maar de ontvanger moest gaan gebruiken en de mediarecorder terug moest sturen. Mijn idee was (daar kwam hij zelf niet op) om het omgekeerde te doen; de mediarecorder blijven gebruiker en de ontvanger terugsturen.

Nog maar heel kort geleden vergat ik door alle tig omruilacties om de smartcard uit het vervangende apparaat te halen voordat ik hem terugstuurde. Dus ik kon geen tv kijken. Na anderhalve week kwamen ze pas met de tip dat ik vanaf kanaal 925 tv kon kijken en opnemen/afspelen zonder smartcard!

Excuses van hun kant, flinke compensatie voor alle veroorzaakte ellende, en eindelijk een STORINGSVRIJE, NIET KAPOTTE en goedwerkende Mediarecorder!

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jurjen1973