Klacht: fout op fout op fout

op 02 december 2016 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

18 oktober bestelden wij een bepaalde type gordijn op maat. alles wat door een medewerker ingevuld en alles zou kloppen. de wachttijd bedroeg 3 weken. 2 weken later 1 november kreeg ik een email dat de gordijnen binnen waren waarna ik ze direct wilde ophalen. verkeerde stof was onze eerste conclusie, ook zal er geen dubbele onderzoom in. de medewerkster had 2 namen verwisseld van de gordijnen en de onderzoom stond wel op het formulier alleen was niet door de fabrikant opgemerkt. dus de gordijnen gingen weer terug. weer 2 weken later 14 november kreeg ik weer een email dat de gordijnen binnen waren. wederom ging ik er weer naartoe. gelukkig was het dit maal de juiste stof alleen tot mijn verbazing was er weer geen onderzoom terwijl dit wel op het bestel formulier stond aangegeven. weer de gordijnen terug en het zou weer eens 3 weken duren. ik vroeg of dit de normale gang was en of hier geen spoed achter gezet kon worden. er werd mij verteld dat dit nu via de klachtenlijn ging en dat dit weer de gewone molen in zou gaan. kortom de klant kan mooi profiteren van hun fout. hier doen ze helemaal niks mee. nu weer 3 weken verder en nog steeds geen bericht gekregen. mijn vraag is eigenlijk, of het normaal is dat je ruim 7 weken moet wachten op 1 gordijn van 1,60 M bij 2,60 M? en of het normaal is dat klanten eigenlijk de dupe zijn hiervan. mijn reactie hierop is als jullie je zaakjes niet op orde hebben met jullie leverancier zorg dan niet dat de klant de dupe is..

als er wat tegenover staat en dat wij goed op de hoogte gehouden worden.

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door l.kuivenhoven