Klacht: Fout op fout bij overstap naar ZIGGO : al 2 weken geen telefoon+internet

op 29 april 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn schoonmoeder stapt over naar Ziggo telefonie + internet (Tv had ze daar al)
1) monteur zou komen maar kwam niet ; 1 week geen telefoon+internet
2) nummerbehoud was aangevraagd: niet gerealiseerd
3) aanmelding bleek geannuleerd te zijn maar niet door ons!!

Er wordt door Ziggo maar een kleine vergoeding geboden (een tientje voor de 2e week geen internet + geen telefoon

Gewenste Oplossing:

Met spoed iets regelen of een fatsoenlijke vergoeding ook voor de 2e week

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ameeder
x