Klacht: Fout op fout beloften worden niet nagekomen

op 08 augustus 2017 over Nespresso in de categorie Koffie

Afgelopen zaterdag bestelling gedaan via de app wel.betaald geen levering op dinsdag.
Gebeld met de hulplijn van Nespresso.
Bestelling onbekend? Afschrift opsturen en opnieuw bestelling opgeven
Bestelling zou dinsdag geleverd worden tussen 18 en 21.00 uur. Om 1330 nog niets gehoord, weer gebeld omdat ik niet teruggebeld werd na ontvangst ban mijn email met afschrift. En ook niet teruggebeld werd door leidinggevende. Vervolgens email ontvangen dat de levering vertraagd was en pas woensdag geleverd kan worden!!!!!
Ik heb zaterdag betaald en tot dinsdag niets gehoord als je dan zelf belt hoor je dat het systeem fouten heeft gemaakt, vervolgena worden beloften gedaan en ook nog niet nagekomen keer op keer, 5 x excuus van verschillende medewerkers maar een oplossing wordt niet geboden!
Geen communicatie geen tegemoetkomingen, geen aanspreekbare leidinggevende.

Hoe kan een simpel iets als een koffiecup niet op tijd geleverd worden? Dit kost mij nu meer als 1,5 uur en voel mij als klant zeer ongehoord!!!!!
Ook het niet nakomen van afspraken maar wel je geld innen! Schandalig!!!!!!

Op welke wijze kan deze organisatie duidelijk gemaakt worden dat dit klantonvriendelijke gedrag echt niet kan?

Gesprek met leidinggevende, tegemoetkoming niet nakomen van afspraken.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nespresso

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nespresso nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Nespresso in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Adjd