Klacht: Fout na fout na fout…..

op 06 maart 2020 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb slecht 1x meegemaakt dat een levering met dpd goed ging, ik vind het echt een verschrikkelijke koerier. Helaas let ik soms niet op en wordt een pakket tóch via dpd geleverd. Zo ook 2 eetkamerstoelen die ik heb besteld. Ten eerste is de site van dpd erg onoverzichtelijk. Maar goed, ik zag dus dat mijn stoelen uitgeleverd gingen worden op een dag dat ik er niet was, dus klikte ik op de optie om op een andere dag te leveren. Ik zag ook op de site dat het aangepast was. Ik zag de volgende dag dat mijn pakket tóch was aangeboden en had een briefje in de bus dat het dezelfde dag (?!) naar een ophaalpunt is gebracht. Ik heb geen auto en dat ophaalpunt is vrij ver dus uiteraard ben ik niet in staat het op te halen. Ik heb ze gemaild dat het hun fout is en dat ze het maar op moeten lossen, maar ze zeiden ijskoud dat ik de datum naar de dag van aflevering had verzet. Dit is gewoon gelogen, dit was de dag dat ze het zelf uit zouden leveren. Toen ik ze daarop had gewezen, had l hun reactie de stekking: ‘ach ja, jammer dan. We doen niks. Ga maar klagen.’ Uitermate irritant, mijn bestelling gaat dus terug. Het ergste is dat dit al de tweede keer is dat dit gebeurt. Het is ook al meerdere keren gebeurt dat de bezorger aan heeft gegeven dat ik niet thuis ben, terwijl ik thuis zat te wachten op de bezorger. Ook heb ik wel eens mn pakje open en bloot voor mijn deur gevonden. De bezorger had met mijn naam getekend (fraude!!). Met mijn klacht hebben ze toen niks gedaan.

Doe wat aan jullie website, plaats de bezorger in mijn wijk over en zet er iemand neer die wel in staat is te bezorgen. En lever mijn stoelen!!!

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 06 maart 2020 om 21:54 geantwoord

Beste Liesbeth,

Bedankt voor het melden van jouw klacht.
Ik betreur dat je negatieve ervaringen hebt gehad met de leveringen.
Helaas kan het pakket niet nogmaals worden aangeboden, omdat het al bij de parcelshop is afgeleverd.
Wellicht kan de verzender opnieuw een leverafspraak met onze zakelijke afdeling afspreken. Ik adviseer je om dit aan hen te vragen.

DPD Customer Service

Heeft op 10 maart 2020 om 15:20 geantwoord

Ik heb contact opgenomen met de leverancier en die heeft weer contact opgenomen met dpd. Uiteraard heeft dpd weer gelogen om het eigen falen te verbloemen. De verzending gaat dus morgen retour en ik moet nog maar zien dat ik de verzendkosten terug krijg. En dit allemaal door het waardeloze dpd. Bedankt voor niks! I

Alle klachten die gemeld zijn door LBLB