Klacht: Fout met abbonement door Vodafone

op 25 maart 2013 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Op 06-02-13 heb ik met een verkoopmedewerker van de vestiging Vodafone Tilburg de afspraak gemaakt dat mijn contract per direct in zou gaan voor € 10.40 per maand met hierbij 100 x sms en 225 belmin. Dit is vastgelegd op band en dus een mondelinge overeenkomst. Echter is op 18-03-13 € 40.55 van mijn rekening geschreven. Na opnieuw telefonisch onderhoud met een medewerker op 22-03-13 van afdeling verkoop van Vodafone blijkt dat Vodafone een fout heeft gemaakt en mijn eerder genoemde overeenkomst opgeslagen heeft onder offertes. Echter moet er een bandopname zijn van het gesprek op 06-02-13 waarop mij beloofd is dat het contract per direct in zou gaan. Uw collega Eric Heffels (verkoop afdeling Maastricht) heeft op 22-03-13 een nieuw contract met mij afgesloten zoals eerder genoemd in dit schrijven.

Het lijkt me niets meer dan redelijk als Vodafone mij een credit maakt voor de door mij extra gemaakte kosten door een fout van Vodafone.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vodafone beoordeeld.

Bericht van Vodafone

7 jaren geleden - Beste Mol_bart,Ik zie dat je klacht al is behandeld en hoop dat deze naar tevredenheid is opgelost.Met vriendelijke groet,Berny Vodafone, medewerker klachtafhandeling

Vodafone

Heeft op 18 april 2013 om 15:59 geantwoord

Klacht is inmiddels al opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Mol_bart