Klacht: Fout in de reservering!

op 28 juni 2016 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Wij hebben op 9 maart 2016 onze vakantie geboekt via Sunweb naar Playsol Spa in Roquetas de Mar.
Tickets al binnen, maar werden woe 22 juni gebeld dat er een fout gemaakt is in de reservering…Sunweb bied een alternatief, maar niet gelijkwaardig, aangezien we dit hotel geboekt hebben voor het zwembad met glijbanen. En het alternatief heeft geen glijbanen. En aangezien ik met mijn zoontje ga, is dit voor ons heel belangrijk.
Donderdag 23 en vrijdag 24 juni weer telefonisch contact gehad, dat ze bezig zijn met hun agentschap in Spanje. Werd ons verteld dat het hotel dicht is wegens te weinig reserveringen. Zelf online gekeken, en kon terplekke de kamers boeken, alleen dubbel zo duur.
Vind dit een vreemde situatie, en Sunweb kan hier ook geen antwoord op geven. Ma 27 en vandaag, di 28 juni, weer telefonisch contact gehad, dat ze druk bezig zijn met hun agentschap in Spanje maar weer geen oplossing tot nu toe. Op naar morgen…de vakantie voorpret is ver te zoeken zo…we vliegen nl zondag 3 juli, dus nog 4 dagen onzekerheid.

Plaatsing in het geboekte hotel, of een gelijkwaardig hotel met glijbanen voor een jongen van 12 jaar.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 04 juli 2016 om 13:41 geantwoord

Beste mevrouw Van der Zalm,

Ik heb zojuist contact gehad met mijn collega's van de afdeling Customer Support. Zij hebben aangegeven dat het probleem is opgelost en dat u gewoon 2x 2persoonskamer in Hotel Playasol Spa krijgt. Ik wens u namens Sunweb een heel fijne vakantie toe!

Team webcare Sunweb

Alle klachten die gemeld zijn door Marleenmaris