Klacht: Fout bezorgadres

op 27 november 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb afgelopen zondag een kastje besteld bij Leen Bakker, dit zou dinsdag geleverd worden. Daar ben ik de hele dag voor thuisgebleven, volgens de postNL site was ik ‘niet thuis’ en hebben ze het bij mijn ‘buren’ afgeleverd, 3 straten verder. Ze hebben dus niet eens de moeite genomen om bij me aan te bellen en hebben het bij iemand anders gedumpt. En nu moet ik dus 3 straten met een kastje van 30 kilo gaan slepen?

Gewenste Oplossing:

Als mijn bestelling op het goede adres wat ik heb opgegeven geleverd word

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Nanda Kleinstra