Klacht: Fotosoftware in relatie tot cadeaubon

op 21 mei 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Voor sinterklaas heb ik een cadeaubon gekregen, in te wisselen bij het aanmaken van een Hema foto-album. Deze bon is aangeschaft met ING rentepunten. Omdat ik, in verband met de wijziging van de Hema-fotosoftware, geen album meer wil en kan maken (de software kan niet meer wat het voorheen kon en is hierdoor voor mij compleet onbruikbaar), heb ik Hema tot twee keer toe via een contactformulier het verhaal uitgelegd en gevraagd of de bon omgewisseld kon worden voor een algemene Hemabon of een bon voor een ander fotoproduct. Hema heeft hier niet op gereageerd. Afgelopen week heb ik daarom telefonisch contact gezocht. Er werd mij verteld dat zij het niet willen omwisselen en ik werd verwezen naar Marktplaats om mijn bon daar te verkopen. Dit is geen oplossing!

Als mijn bon kan worden omgewisseld voor een ander soort bon: een algemene Hemabon of eventueel een bon voor een ander fotoproduct.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door EsthervdP