Klacht: Fotoservice Hema

op 07 juli 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Enige maanden geleden heb ik een aantal HI8 videocassettes bij de Hema fotoservice laten digitaliseren voor de prijs van 137 euro. Dit is verschrikkelijk slecht gedaan, ergo prijs-kwaliteit laten gigantisch veel te wensen over. 1 DVD bevat slechts geluid, 1 cassette is niet verwerkt, waardoor het lijkt alsof mijn jongste kleinzoon met zeven maanden ter wereld kwam, m.a.w. een gedeelte van zijn levensloop ontbreekt. Ik heb bij de klantenservice van de Hema deze klacht inmiddels al drie keer neergelegd, maar daar komt geen reactie op. Ik probeer nu maar via deze weg duidelijk te maken dat ik erg ontevreden ben.
Een andere cassette heb ik bij ScanCorner laten digitaliseren: prima resultaat en nog goedkoper ook! Hopelijk krijg ik nu respons en anders rest mij niets anders dan een consumentenorganisatie in te lichten.

Mevr.Drs. H.A.M. Groesbeek-Stam
heingroesbeek0@gmail.com

Als ik mijn geld terugkrijg of wanneer de taak naar voldoening verricht wordt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door heingroesbeek