Klacht: Fotoservice

op 10 augustus 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb meerdere malen aangegeven dat ik ervan baal dat er een vlek in mijn fotoboek zit over een foto heen.

Ik heb contact hierover gehad en krijg bericht terug van welk emailadres de bestelling is gedaan en welke bladzijde de vlek zit.

Hierna nooit meer iets gehoord, meerdere mails erachteraan gestuurd.
Ik wil dat dit opgelost word.

Deze week ga ik weer op vakantie, ik hoor mij hier niet mee bezig te houden en weet ik in ieder geval dat ik geen gebruik meer wil maken van jullie “service”.

Graag contact opnemen met 061874289.

Melissa Ligthart

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik een nieuw fotoboek krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Melissaligthart22