Klacht: Fotoservice

op 22 mei 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Dag,

Ik ben een ervaren fotoboekmaker met de (oude) hemafotoboekservice. Nu de up-date heeft plaatsgevonden ben ik met een nieuw album begonnen. Tuurlijk is het even wennen om alles te vinden, maar ik merk dat er heel veel niet meer mogelijk is. Er zijn geen schaduw-opties meer, je kunt niet meer zelf een eigen kleurkader en dikte hiervan kiezen (je kunt dus alleen maar kiezen uit de kaders die beschikbaar zijn) en ook de achtergronden kun je niet meer een eigen kleur geven (bijv. een kleur uit een foto van de pagina). Daarnaast lukt het ook niet meer om een foto deels op de ene pagina en deels op de andere pagina te zetten (zonder dat het dus gevuld wordt over de beide pagina’s). Ook is het niet meer mogelijk om een eigen uitsnede te maken van een foto (bijv. eclips of handmatig etc.) Ik vind dit zeer teleurstellen en overweeg om na jaren gebruik te hebben gemaakt van de service over te stappen naar een service die deze mogelijkheden wel heeft.
Wat kunt u hier nog aan veranderen en wat is de reden dat het nu zo beperkt is geworden?

In afwachting van uw reactie.

Tineke Vermaning

Graag zou ik zien dat alle mogelijkheden uit de oude versie weer mogelijk zijn (de kaders, de achtergronden, het uitsnijden, foto's over laten lopen op twee pagina's etc.)

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tineke572