Klacht: foto”s waren mooier dan werkelijk

op 02 augustus 2017 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

14 juli zij we vertrokken naar hotel sol aurora in kroatie .
wat was dat een drama hotel .
bij aankomst zag alles er mooi uit .
volgende dag geen enkel bed te krijgen bij het zwembad .
toen naar het strand nou ja strand het was een groot beton blok waar je langs een trap de zee in kon.
aan de zijkant een helling die spek glad was en vol mensen .
ligbed kon je huren , maar parasol was op of kapot , 200 ligplaatsen en 20 parasols .
dus lekker een dagje aan zee werd ook niks .
en dan het eten ontbijt lunch en avondeten wat was dat slecht , noodgedwongen met een treintje voor 6 euro elke dag naar umag om te eten
personeel kon amper lachen op en enkeling na..
uiteindelijk sunweb willen bellen vanuit kroatie en na 20 minuten in de wacht hebben we het opgegeven .
toen is woensdag ook nog een me zoontje door een anemoon gestoken en zat onder de brandwonden .
doctor gezocht in kroatie en heeft zalf gekregen en nog wat medicijnen advies was 7 dagen geen zon en zee.
uiteindelijk hebben we de knoop door gehakt en zijn vrijdag weer terug naar Nederland vertrokken .
hier sunweb gebeld maar van hun kreeg je ook geen medeleven of wat dan ook wat je goed zou laten voelen .
al met al voor ons geen kroatie meer en niks is wat sunweb op de site liet waar ,sol aurora is niet wat jullie deden lijken .
en ik denk voorlopig ook geen sunweb meer voor ons
dit wilde ik toch even kwijt aan jullie

Met vriendelijke groet, Mit freundlichen Grüβen, Kind regards,

Dipak Patel

als het het wordt opgepakt , desnoods komen jullie met een andere voorstel voor 20 augustus

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van SunWeb

2 weken geleden - Beste Dipak, Wat vervelend om te horen dat de vakantie niet naar wens is verlopen. Ik heb jouw bericht doorgestuurd naar onze afdeling Customer Support. Zij zullen jouw bericht in behandeling nemen. Houd er rekening mee dat de beantwoordingstermijn op 4 weken staat. Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben mag je deze sturen naar customersupport@sunweb.nl Met vriendelijke groet, Team webcare Sunweb

Alle klachten die gemeld zijn door dipak patel