Klacht: foto’s

op 03 oktober 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

beste Hema

ik ben niet blij met jullie. gisteren me foto’s besteld .
76 voor 14.42
nu lees ik in de folder dat ik 100 foto’s heb voor 10 euro.
jammer dat jullie dat niet melden ging namelijk gisteren in.
en heb het niet terug gelezen. bestel met grote regelmaat bij jullie de foto’s
ik had voor 4 euro minder 25 meer foto;s gehad

niet goed geld terug zeggen jullie toch altijd
bij deze
erg jammer

Gewenste Oplossing:

annuleren en 100 voor 10 euro wil ik graag hebben

76+x afdruk 10×15 cm 76 12.92
totale prijs artikelen 12.92
verwerkingskosten 1.50
bezorgkosten 0.00
totaal € 14.42
is mijn bestelling nu

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door alice72