Klacht: Foto’s

op 04 juni 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Beste Hema,

Afgelopen dinsdag 31 mei heb ik bij jullie winkel in Beek en Donk, 4 wegwerpcameras ingeleverd om deze te laten ontwikkelen en af te drukken. Met vol vertrouwen kwam ik vrijdags (3 juni) terug met de vraag of mijn foto’s er waren. Nee was het antwoord. Terwijl er op mijn afgescheurde “kaartje” staat: dinsdag ingeleverd vrijdags in de winkel. Het antwoord van de medewerkster was dat ze er zaterdags waren. Nou prima, dus dan maar de volgende dag terug. (3 juni) Nogmaals de vraag ofdat mijn foto’s er zijn. Waarop het antwoord weer nee was. Nee?! Het werd van vrijdag al naar zaterdag verplaatst en nu pas maandag? Deze foto’s waren bedoeld voor op een bruiloft. Waar we nu dus absoluut niks meer aan hebben om dat de bruiloft morgen (4 juni) zal plaats vinden en wij dus nog steeds zonder foto’s zitten. En dan is het natuurlijk ook nog maar eens de vraag of dat ze er maandag wel zijn, al is het dan toch al te laat! Bedankt voor jullie niet nakomende afspraken en vooral voor jullie niet service!!

Dat ik hier geen geld voor hoef te betalen, aangezien Hema tot 2 keer toe te laat levert.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Afaber