Klacht: fotoboek van Superfoto niet ontvangen, wel betaald

op 17 juli 2012 over Superfoto.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

Superfoto is failliet gegaan en heeft een doorstart gemaakt. Hierdoor heb ik waarschijnlijk mijn reeds betaalde fotoboek niet ontvangen. Ik heb inmiddels 3x telefonisch en zeker 20 keer per e-mail contact met ze gehad, waarbij ze steeds toezeggen dat het fotoboek eraan komt. Ik zou zelfs mijn geld terug krijgen. Ik ben nu 1,5 maanden bezig en ik heb helemaal niets ontvangen en op mijn e-mails wordt al ruim een week niet gereageerd.

Fotoboek ontvangen of geld terug storten.

Bericht van

5 jaren geleden - Beste, Na de overname van Superfoto.nl zijn wij alle orders gaan uitleveren welke nog in bestelling waren. Inmiddels hebben wij deze achterstand weg gewerkt en is de levertijd gemiddeld 6 dagen na bestelling. Volgens onze gegevens is uw bestelling op 14 juni verstuurd maar niet door u iontvangen. Wij hebben daarom de bestelling opnieuw laten produceren en deze zal deze week verstuurd worden. I.v.m. de vertraging willen wij u graag het volledig aankoop bedrag terugstorten. Wilt u ons een prive bericht sturen met uw rekening gegevens? Met vriendelijke groet, Peter

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Superfoto.nl in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Superfoto.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Superfoto.nl

Heeft op 19 mei 2013 om 14:40 geantwoord

U kunt sinds 16 December 2012 weer contact opnemen met de support desk van My Digital Media, daar worden alle superfoto klachten inmiddels uitstekend afgehandeld.
Problemen gedateerd voor die datum kunnen wij helaas niet verhelpen.

De support desk is te bereiken via https://app.superfoto.nl/site/contactus of via email: support@superfoto.nl

Superfoto

Alle klachten die gemeld zijn door nvandertak