Klacht: fotoboek problemen

op 20 juli 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2x fotoboek bested; eerste keer probleem wegens software. Ondanks bevestiging ging betselling niet door. Ontving na enige dagen vervangende code voor mijn gedane betaling. Weer bested en weer bevestiging maar vervolgens email dat door een technisch probleem de bestelling niet kan doorgaan. Wel betaald. Nu wil Hema dat ik weer alles opnieuw doe, maar er is nog steeds een technisch probleem. Intussen geen enkel resultaat en wel 70 Euro betaald.

Gewenste Oplossing:

Als de Hema mijn bestelling uitvoert en de fotoalbums bezorgt aangezien ik daarvoor betaald heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cvanderpost