Klacht: Fotoboek onjuiste bestelling

op 29 september 2017 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Goedendag,

Ik ben de hele week in de weer geweest met het maken (tweemaal!) van een fotoboek van mijn afgelopen vakantie. Eerst via het opslaan in de ‘hema-cloud’ wat niet werkte waardoor ik mijn fotoboek niet kon uploaden/opslaan. Contact opgenomen met de klantenservice en vervolgens de IT-afdeling, formulier ingevuld, tips opgevolgd: geen resultaat. Vervolgens mijn tijdverlies genomen en het boek opnieuw gemaakt met deze keer lokaal opslaan. Nu wil ik het boek gaan bestellen en krijg ik een wit venster te zien bij het uploaden. Van uitgaande dit uploaden wederom mislukt is, heb ik geannuleerd. Ben ik terug gegaan en nogmaals geprobeerd te bestellen. Dit maal kreeg ik weer een wit venster en na enige tijd laten openstaan het bericht: de kortingscode is niet meer geldig. Dit lijkt mij een aanwijzing dat het wederom mislukt is. Ik kreeg echter nu wel een mail waaruit bleek dat de bestelling (105190329) wel gelukt is. Het boek is alleen tweemaal besteld, wat uiteraard niet de bedoeling is.

Opnieuw contact opgenomen met de klantenservice en uitgelegd wat er was voorgevallen. Mevrouw was er snel bij om te melden dat het niet geannuleerd kan worden oftewel ze niks voor me kan doen, een uur nadat de bestelling heeft plaats gevonden. Redelijk geagiteerd leg ik uit dat het niet de eerste keer is dat ik bel, maar mevrouw kan mij alleen toezeggen dat ze hoopt dat de desbetreffende Hema-vestiging waar ik hem laat bezorgen ‘coulant’ is een mij er 1 laat afrekenen. Volgens haar waren de foto’s wel juist doorgekomen (geen melding van gezien!).

Dit zou mijn 6de fotoboek zijn die ik a 40 euro bestel bij Hema, nog nooit problemen gehad en altijd tevreden. Deze opstapeling aan feiten doet mij twijfelen in de toekomst bij Albelli te gaan bestellen. Ik maak rond de 3 fotoboeken in het jaar en was van plan deze in de toekomst ook nog aan Hema toe te vertrouwen. Ik hoop daarom op een juiste behandeling van mij klacht. Momenteel maken jullie ‘daily life’ niet ‘more easier and more fun’.

Met vriendelijke groet.

Jens van Daalen

Zodra de Hema zich inderdaad 'coulant' opstelt en mij één juist fotoalbum laat afrekenen. Het annuleren van de hele order zou ik ook een goede oplossing vinden, zodat ik het nogmaals kan proberen...

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door vandaalenjm