Klacht: Fotoboek nog steeds niet geleverd

op 25 mei 2017 over CEWE Fotoservice in de categorie Fotoservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Fotoboek op 10 mei besteld en op dinsdag 16 mei kreeg ik een e-mail dat order status was veranderd en dat hij klaar was en verzonden. Dus dan denk je woensdag 17 mei of donderdag 18 mei lekker in huis. Maar nee hoor vandaag 18 mei pakketdienst langs geweest, maar geen fotoboek.

PostNL app geeft al vanaf dinsdag aan pakket aangemeld, maar nog niet ontvangen door PostNL. Staat wel bij bezorgmoment morgen tussen 15:30 en 17:30, maar ook dat staat er al vanaf dinsdag 16 mei.

Cewe live chat als je dan vraagt iets, dan zie je wel met wie je spreekt alleen een reactie komt er niet.

Wat een verrassing voor iemand had moeten worden is een grote teleurstelling geworden door rare gang van zaken bij verzending.

Gewenste Oplossing:

Dat ze alsnog er voor zorgen dat ik het vandaag donderdag 18 mei bezorgd krijg en desnoods gaan ze maar op eigen kosten een koeriersbedrijf inhuren om het te bezorgen. Want anders ga ik er zeker over nadenken om nooit meer bij dit bedrijf te bestellen en over te stappen naar Albelli.

Alle klachten die gemeld zijn door robertkampgenot