Klacht: Fotoboek

op 02 juli 2017 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na het aanmaken van een fotoboek herkende de site ons wachtwoord niet meer waarna wij een nieuw wachtwoord hebben aangevraagd. Dat wachtwoord werd echter niet toegezonden waardoor het aanvragen van het fotoboek via internet niet mogelijk was. 3 uur werk om foto’s uit te zoeken voor niets geweest. We gaan nu noodgewongen een fotoboek bij jullie concurrent bestellen.

Gewenste Oplossing:

Niet nodig, we gaan wel naar de concurrent

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Reactie van de melder van de klacht JADIJO

1 maand geleden - Wat een onzin om mij te feliciteren met het plaatsen van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JADIJO