Klacht: Fotoboek 20% korting

op 11 augustus 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Vorige week vrijdag heb ik 7 fotoboekjes besteld t.w.v. 131 euro en hierbij zou ik de kortingscode FOTOZOMER2016 gebruiken, dit zou immers ca. 25 euro korting opleveren. Bij het doorlopen van de stappen is de kortingscode niet goed ingevuld en is de korting niet verrekend. Meteen een mail gestuurd naar de klantenservice met het verzoek om de korting alsnog te verrekenen of de order te annuleren. De volgende ochtend direct om 10.00 uur gebeld en ook het probleem voorgelegd. De dame aan de lijn, zei hier niets in te kunnen betekenen. Haar gevraagd om de drukker te bellen en de order te annuleren, die was volgens haar niet mogelijk. Gevraagd om het nummer van de drukker, zodat ik zelf zou kunnen bellen. Ook niet mogelijk. Volgens de medewerker was het product al in productie…. Vandaag, 6 dagen later, krijg ik een mail dat ik de boekjes over 2 werkdagen kan ophalen bij Hema. Mij maak je niet wijs dat ze vorige week zaterdag al in productie waren…

Graag zou ik zien dat de medewerkers van de klantenservice meer moeite doen voor de klant.
En ik zou graag alsnog de korting verrekend willen hebben.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door eweening