Klacht: foto print programma werkt niet, teveel foto’s en geen foutmelding

op 27 september 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

ik wil een klacht indienen omtrent het online fotoprogramma voor foto’s laten afdrukken en ophalen na 3 werkdagen bij hema,
1. er is aan t eind (bij t winkelmandje) geen moment dat je kunt kontroleren of t wel klopt, zonder dat je t laat annuleren
2. t is veel werk als je een opdracht geeft, waarbij je uit meerdere mappen foto’s moet selecteren, waarbij de foto’s redelijk klein zijn
3. er moet een opslag moment zijn, waardoor je kunt teruggaan om te kontroleren, of de volgende dag bijv. verder kunt gaan met selecteren, zodat er geen fouten gemaakt worden.
4. het programma van de hema geeft niet aan wanneer er 2 of meer dezelfde foto’s zijn geselekteerd ! hij verhoogt gewoon het aantal, en meld niet dat een foto al geselekteerd is ! hierdoor zit ik nu met 14 afdrukken teveel – waar ik niets aan heb !!!

als ik de teveel aan afdrukken vergoed krijg (ik had er 31 besteld, en door teveel kopien kreeg ik er 45).
ook bij de balie bij de hema doen ze er moeilijk over, laat ik dan een klacht in kunnen dienen, ik hoop dat dit werkt, maar zeker weten doe ik t niet

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door carmen222